الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-12-17, 06:18 PM   #8
محمد حافظ بك
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد حافظ بك
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,619
معدل تقييم المستوى: 29
محمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: صور بدون تعليق لما حدث اليوم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el sarky مشاهدة المشاركة
مهو لو كل واحد اتلم وقعد في بيتو مش هنقول اصل الجيش السبب واصل المتظاهرين السبب, الناس دي بتعمل اية في التحرير وبعدين يندس وسطهم بلطجية او عناصر من الشرطة الملكية ويهيجو الدنيا ..........يبقي الحل الناس تقعد في بيوتها ولو عاوز يعتصم يبقي بادب مش بيات في الشارع ومناظر وحشة
بالظبط يا احمد باشا .. الناس دي صيع و فاضيين و مناظر تعبانة و نفسي افهم هم بيستفيدوا ايه من رمي الطوب كده غير انهم بيتفزوا الطرف التاني .. و احب اقول ان اللي بيعمل كده هدفه الفوضي عشان ناس تانية تستفيد و ادينا شفنا خزن هيئة الطرق اتسرقت و المجمع العلمي اللي بقاله 220 سنة اتحرق و المصابين نفسهم يتصابوا عشان ياخدوا التعويض و ادفعي يا حكومة .. ده غير اننا فينا طبع وحش جدا اننا بنحب الفرجة اوي يعني معظم اللي في الميدان للفرجة و ده بيعزز موقف الصيع اللي هناك .. و اي واحد في جهة حكومية هيفهم كلامي اوضح
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم
محمد حافظ بك غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لا تعليق okapi knife الموضوعات العامه 10 11-12-09 05:36 AM
لا تعليق .. ahmedmh_ali الموضوعات العامه 10 11-08-22 03:54 AM
بدون تعليق حاجه حلوة جدا طلقات او قول دانات sayedlabib محدثات الصوت 12 11-07-09 05:55 AM
بدون تعليق hosam hamza ادوات الصيد الثقيله 6 11-04-30 08:32 PM
بدون تعليق لأنه لايوجد تعليق Abul-Ela ادوات الصيد الثقيله 5 10-12-07 05:19 PM


الساعة الآن 12:43 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir