![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 936
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() |
هاشم وحشتنا مواضيعك ياهاشممممم بجد بقا
هنطلك ف التليفون دلوقت
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية خط أخضر من حقى اﻹقتراب أو التصوير انا ضد المشير مبارك و التحرير كان جس نبض كان بالونة اختبار بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷخبار رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼم وفى القفص تعظيم سﻼم حط عﻼمة استفهام انا مش هنسى مع اﻻيام دى السلطة فى ايد النظام |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أنا أتعقدت خلاص | mman2005 | الصيد العام | 25 | 13-03-15 12:10 PM |
| الناس زعلانة من الهتافات اللي فيها شتيمة - طب خلاص | NEW_Year | الموضوعات العامه | 13 | 12-02-11 11:14 AM |
| خلاص حتهبل | اسلام البحراوى | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 16 | 12-01-12 03:04 PM |
| سؤال من الاخر وعايز الناس تدخل وبرده السؤال بخصوص الايكول ومش عايز الناس تزعل مني :( | bedobato | الورشة | 20 | 12-01-05 05:05 AM |
| خلاص كفاية كدة !! | mahmoud el masry | الموضوعات العامه | 7 | 11-07-19 12:12 PM |