الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الصيد العام
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-08-24, 06:43 PM   #1
Mohamed mada
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Mohamed mada
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8
Mohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريق
Unhappy يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

:confused: يا جماعة بابايا منعني من هوايتي وو من الصيد وبيقولي حرام و مش عارف امارس هوايتي البعشقها و كان عندي بندقية بعها من فضلكوا حد يقولي حل:confused:
__________________
khaled mada
Mohamed mada غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 06:47 PM   #2
besho
صياد قديم
 
الصورة الرمزية besho
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91
besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

انت كام سنه
besho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 06:52 PM   #3
XKHALEDXMM
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية XKHALEDXMM
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: القاهرة
المشاركات: 176
معدل تقييم المستوى: 6
XKHALEDXMM مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى XKHALEDXMM
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

احل لكم صيد البر والبحر
وانت بتصتاد علشان تاكل(تلغ)
مش بتوقع الطيور وتسيبها وتمشى
__________________
ان كان حب الوطن ارهاب والدفاع عنه ارهاب
وحتى قول الحق ارهاب
فما اجمل الارهاب
XKHALEDXMM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 07:19 PM   #4
sniperwolf500
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية sniperwolf500
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: Alexandria
المشاركات: 411
معدل تقييم المستوى: 15
sniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيدهsniperwolf500 لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

ابعت لينا نمرته أو سيبلي رقمك علي الخاص

وانا حبقي اتفق معاك
sniperwolf500 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 07:24 PM   #5
M.SHADY
مشرف قسم السوق و المسابقات

اوسمتي

 
الصورة الرمزية M.SHADY
 
تاريخ التسجيل: Mar 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,473
معدل تقييم المستوى: 231
M.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدىM.SHADY عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى M.SHADY
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

طول ما انت بتصطاد علشان تأكل و تستفيد من الحاجه اللى بتصطادها و مش بترميها او تسيبها تموت على الفاضى اعتقد ان مفيش حاجه حرام . و الله اعلم
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
M.SHADY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 07:31 PM   #6
Mohamed mada
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Mohamed mada
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8
Mohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريق
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

ايوا ماهو انا مش حارمية ماهو انا حكلو انا 15 سنة
__________________
khaled mada
Mohamed mada غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 07:38 PM   #7
Mohamed mada
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Mohamed mada
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8
Mohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريق
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

و كمان بعد ما وريتلو مواضيع تثبت ان الكلام دة مش حرام قال لي انا حر و مش عايز يقولي وجهة نظر انا نفسي من وانا صغير اني اصطاد
__________________
khaled mada
Mohamed mada غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 09:27 PM   #8
Mohamed mada
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Mohamed mada
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8
Mohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريق
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
__________________
khaled mada
Mohamed mada غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 09:29 PM   #9
besho
صياد قديم
 
الصورة الرمزية besho
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91
besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

انا 13 سنه وبصتاد وانا بستخدم البندقيه من وانا عندي10 سنين
besho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 09:39 PM   #10
illustrator
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 715
معدل تقييم المستوى: 32
illustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدىillustrator من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mada مشاهدة المشاركة
و كمان بعد ما وريتلو مواضيع تثبت ان الكلام دة مش حرام قال لي انا حر و مش عايز يقولي وجهة نظر انا نفسي من وانا صغير اني اصطاد
الاخ الكريم
ربما والدك عنده وجهه نظر نجهلها واعتقد انها دائما الحرص والخوف عليك اكيد مش عايز يضايقك وخلاص
حاول معاه مره تانيه
تحياتى
illustrator غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 09:52 PM   #11
محمد مصطفى جحا
صياد جديد
 
الصورة الرمزية محمد مصطفى جحا
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 34
معدل تقييم المستوى: 6
محمد مصطفى جحا مستواه غير معروف
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

معلش هو اكيد ليه وجه نظر حاول تعرفها منه وتتكلم معاه مره واتنين انا عندى 23سنه وقبل ما اجيب البندقيه قعت اقنع ولدى 3سنين والله الكلام ده بجد ومسدس الصوت قعت اقنع فيه خمس سنين
محمد مصطفى جحا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 10:52 PM   #12
Mohamed mada
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Mohamed mada
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8
Mohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريق
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

ماهو بيخليني بضرب بأسلحة نارية و انا ياما ضربت بالبنادق
__________________
khaled mada
Mohamed mada غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-24, 11:35 PM   #13
besho
صياد قديم
 
الصورة الرمزية besho
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91
besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

احتمال باعها و رافض ممكن يعملك مفجئه ويجيب واحده احلي والبندقيه كان نوعها ايه
besho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-25, 03:25 PM   #14
Mohamed mada
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية Mohamed mada
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 386
معدل تقييم المستوى: 8
Mohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريقMohamed mada في بداية الطريق
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

كل الأنا فاكرو انها الماني عتلة
__________________
khaled mada
Mohamed mada غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-08-25, 04:23 PM   #15
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: يا جماعة من فضلكوا حد يساعدني

كانوا بيعملوا معايا كدا وانا ادك بس مش حرام والكلام دا لا عشان ماتهورش واعور حد مثلا او كدا انما انا لسة من عشر دقائق استاذنت من بابا انى هشترى بندقية ...متهيالى الحل انك تصبر شوية او تقولة هجيبها واحطها فالبلد او كدا او تشوف حد بيعرف يتكلم كويس خالك او واحد صاحبه عشان يقنعه
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حد يساعدني؟؟؟ sniperff بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 31 11-10-16 08:13 AM
عايز حد يساعدنى حازم6/10 محدثات الصوت 5 11-06-03 02:22 AM
ممكن حد يساعدنى ابو عامر انواع الطرائد ومواسمها 2 10-07-24 11:06 AM
حد يساعدني ارجووووووووكم sniperff الورشة 7 10-04-08 10:51 PM
مفيش حد يساعدنى يا جماعة؟ احمد عزيز ادوات الصيد الثقيله 14 10-03-07 11:25 PM


الساعة الآن 10:11 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir