الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 12-10-22, 02:59 PM   #1
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
 
الصورة الرمزية hogan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: Philippines
المشاركات: 3,960
معدل تقييم المستوى: 253
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan
افتراضي رد: وسعت منه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههه الراجل دة لية حل واحد بس قولة تعرف شريف ابو الضيف هيقولك اة بياخد منى قولة دة صاحبى هتصل بية و اخليك تكلمة و بس هتلاقى الراجل عمل كدة بالظبط
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
__________________
drugstore-onlinecatalog.com
hogan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 12-10-22, 06:00 PM   #2
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى: 33
دكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدىدكتور عابدينوف من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: وسعت منه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ياقوت مشاهدة المشاركة
والله يا دكتور بصراحه انا اول مره اسمع عن انور ده بغض النظر عن الموضوع عن تجربه شخصية انا تعاملت مع اغلب التجار اغلب التجار بمعنى الكلمه لاحظت حاجه مهمه جدآآآآآ ان كل كل كل التجار سواء كبير فى السوق او صغير ان كل التجار الاخرين بيخدو منو يعنى بيأخده هذا على سبيل الفخر ويسيط نفسو ويفتخر بكده حتى لو كدب وممكن تقولو اسم اى اسم يقولك ده حبيبى ولسه ماشى من عندى واخد كذا وكذا وهو لا يعرف فلان ولا عمرو شافو ولو مجرد مكالمه تليفون وتقول انا فلان من مكان معين وتتكلم معاه فى انواع ومش موجوده عندو ولا بعالك ولا اشترى منك لكن كده خلاص انت بقيت تاخد منو وهو الموزع المعتمد ليك
واعتقد اعتقد ان خلال سنه هتظهر مقوله جديده لبعض التجار ان شركة ايكول التركيه للمسدسات وشركة اوذكريسان التركيه للطلق بتاخد منهم وهم الموردين لهذه الشركات
ومشكله مشكله لو شركه يورومكس الالمانيه دخلت فى الموضوع ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه طب ماهو دا الى حصل قالى احنا الى بنوزع الكرال وكدا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
اكيد جيبت سيرتى فى الموضوع يا دكتور
والله حصل ياباشا بس ماقلتش اسم ...انا كنت بضرب مثل فالاسعار الكويسة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_ مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههه ماشاءالله انتو صاحين بدري .. دكتور عبدينوف صاحي الساعة 5 و استاذ محمد صاحي الساعة 7 و هشام سمير صاحي الساعة 8 هههههه اية النشااااط دة اللهم لا حسد
انا شغال امتحانات ياريس وكنت بزاكر ومدى لنفسى راحة اربع ساعات ههههههههههههه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههه الراجل دة لية حل واحد بس قولة تعرف شريف ابو الضيف هيقولك اة بياخد منى قولة دة صاحبى هتصل بية و اخليك تكلمة و بس هتلاقى الراجل عمل كدة بالظبط
هههههههههههه ماهو الكلام كان على محلات ابو ضيف اصلا بجد بس انا بصراحة لقيت سعرها عندهم غريييييييييييييييييييييب 1650 ماعرفش ازاى
__________________
احفظ علاءك يزدريك الاسفلُ...ان الجواد بعز شأنه يبخلُ
دكتور عابدينوف غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 03:47 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir