رد: انا شكلي خبطت في الحلل
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller
اولا الف شكر لكل من رد علي موضوعي ده
وانا ان شاء الله هروح للمحامي واخليه يجيب اذن من النيابه ونشوف الموضوع ده
|
ربنا معاك و من الناحية الانسانية الى انتا عملتة دة انتا راااااااااجل طبعأ
بس للأسف من الناحية القانونية غلأط
و مثل السادة الاعضاء الكرام نصحوك اكيد استاز عادل و الاخارين مختصين و يعلمو موقفك القانونى اكثر منى
اتمنى من الله ان يشفى صديقق
و ان يكرمك و يحفظك بأن الله
استعين بالله و لأ يمكن يتركك ابدأ ان الله كريم رحيم
التعديل الأخير تم بواسطة محمد مكاوى ; 13-02-15 الساعة 02:37 AM
|