![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
رمضان كريم يا رجالتنا وكل سنة وانتوا طيبين وبعودة الأيام
![]() بما اننا في شهر الكرم بقا فقولت مبخلش علي اخواتي حاملي الايفون والايباد بالهدية دي ![]() هديتي بقا تحميل التطبيقات على الايفون والايباد المدفوعة مجانا بدون جيلبريك اه والله بجد العنوان صح واسئل مجرب عندي Ipad 2 ولغاية دلوقتي منزل عليه برامج مدفوعة بالهبل وصراحة ربنا البرامح المدفوعة دي ليها طعم تاني البرامج اللي نزلتها: pages = 10$ keynote = 10$ numbers = 10$ garage band = 5$ fifa 13 = 10$ Gta III = 5$ sketch pro whats app بس مش بيشتغل للايباد nfs most wanted = 5$ nfs shift cards وحاجات تانية كتير كل اللي انتا عايزه موجود نيجي بقا للطريقة: الموضوع وما فيه موقع صيني بس حكاية حللي مشكلة اني مش مرتاح لعمل جيلبريك وكمان بعد التحديث ios 6.1.3 وقفل اغلب الثغرات وبكده شبه نهاية الجيلبريك المهم بجد الموضوع حقيقي وآمن جداً وانا مجربه واللي عايز يفهم ممكن اشرحله الحكاية وما فيها ان المواقع دي بتعمل عن طريق تجاوز DRM bypass, بإختصار هي وسيلة لتجاوز قواعد الترخيص في ابل واعادة توزيع نفس النسخة من التطبيق مرارا وتكرارا. تمام كده الموضوع ده شغال لجميع الاصدارت لغاية ios 6 ولكل الاجهزة حتي iphone 5 الخطوات بقا: الخطوة 1: لازم نحمل البرنامج علي الكمبيوتر بندخل علي الموقع 25pp.com وبنحدد اي برنامج ونضغط عليه ![]() الخطوة 2: بعد ما نضغط علي البرنامج بتظهر لنا الصفحة اللي في الصورة وندوس علي الزر الازرق ![]() الخطوة 3: دلوقتي بتطلع لك رسالة اضغط على PPassistant WIN الجزء الي واضح عندك بالصورة عشان تحمل البرنامج على الكمبيوتر , بعد مايحمل سطبه عادي على جهازك كانه ايتونز, اول مايشتغل بتظهر لك رسالة ثم يقوم يثبت بعض البرامج. ![]() الخطوة 4: دلوقتي هتشوف الواجهه الرئيسية للبرنامج كانه الايتونز وبيجيبلك شوية ملعومات عن جهازك ![]() الخطوة 5: ده بقا الاستور بتاع الالعاب والبرامج ممكن تتصفح او تبحث مباشرة عن البرنامج او اللعبة بالبحث عنها ![]() الخطوة 6: بعد ماتجد التطبيق الي عايز تحميله ادخل عليه ونطبق كما هو بالصورة عشان يبدا التحميل. ![]() الخطوة 7: هنا تظهر جميع التطبيقات الي قمنا بتحميلها من البرنامج. ![]() الخطوة 8: لتثبيت تطبيق او لعبة قمت بتحميلها من البرنامج على جهازك الايفون او الايباد اتبع كما هو بالصورة. ![]() الخطوة 9: هنا اذا كنت ترغب في تحديث تطبيقات موجودة على جهازك. ![]() ومبروك عليكوا البرامج ![]() عايز النقطة قصدي التقييم ينزل عليا زي المطرة وكل سنة وانتوا طيبين ![]() ورمضان كريم ![]() وتحت أمركم في أي استفسار الموضوع منقول بس بعد ما حطيت التتش بتاعتي ![]() وطبعا انا مجربه بنفسي وشغال تمام دمتم في رعاية الله ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
مش عارف ده القسم الصحيح ولا لأ
بس ياريت المشرفين محدش يمسح الموضوع عشان تعبت فيه فعلا والله وعشان الفايدة تعم ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
يا معالى الباشا ملياااااااااااااااااااااااااااار شكر على المجهود الجبار
ةول واعلى تقيييم منى تقييم من اللى هو ابو كتير ده هجرب واقولك |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد قديم
|
ههههههههههههههههههههه
ده انا مخدتش بالي ربنا يخليك يا باشا علي التقيم وشكرا جدا انا مش مصدق نفسي يا جدعان
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مجهود مشكور علية يا ابو حميد ومعلومات غاية في القيمة وتم نقل الموضوع الي الموضوعات العامة
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
وانتظروا بكرة نفس الموضوع للاندرويد ![]() وشكرا علي التقييم ويا جدعان بالراحة عليا في التقييم والنبي انا مش متعود علي الارقام دي
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
يا صديقي نحن لا نعطي التقييمات لمن يطلب ولكن كثيرا ما نعطي التقييم لمن يستحق وموضوعه جديد ومميز وانت فعلا تستحق التقييم لانك شخص جدير بالاحترام وموضوعك جديد ومميز ايضا وبالتوفيق بعون الله يا ابو حميد |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
![]() وياريت اللي جرب منكم حضرتك او هشام باشا سمير يطمني عشان لو في حد عنده مشكلة ممكن نحلها ان شاء الله
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
المشاركات: 2,759
معدل تقييم المستوى: 561 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
تسلم إيدك يا باشا مجهود أكثر من رائع بس هبلغ أبل عليك ههههههههه
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة , شبرا مصر
المشاركات: 2,982
معدل تقييم المستوى: 236 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
واللي معاه جي تايد يعمل ايه ههههههههههههههههه
تسلم ياكبير ع المجهود واحلى تقييم
__________________
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الأَبْصَارُ |
|
|
|
|
|
#12 |
|
الادارة العليا
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
احلى تقييـــــــــــــــــــــــــــم للموضوع الجامد
__________________
![]() سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
|
|
|
|
|
|
#13 | |||
|
صياد قديم
|
والله مش مصدق ان كل الصيادين الكبار دول في موضوعي المتواضع
![]() اقتباس:
![]() وبعدين أهون عليك يا باشا !! اقتباس:
بس والله بجد مش بفهم فيهم اي حاجةاقتباس:
ورمضان كريم |
|||
|
|
|
![]() |
|
|