الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه
التعليمـــات المجموعات التقويم مشاركات اليوم البحث

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 13-08-22, 01:07 PM   #11
ahmedafefy
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: May 2013
المشاركات: 195
معدل تقييم المستوى: 5
ahmedafefy في بداية الطريقahmedafefy في بداية الطريقahmedafefy في بداية الطريقahmedafefy في بداية الطريقahmedafefy في بداية الطريق
افتراضي رد: العبد لله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller مشاهدة المشاركة
امبارح رحت قابلت الحج رامي فشتك

اول مره اشوف واحد جاي يبيع قطط وميعزمشي علي صاحبه باتنين تلاته منهم

المهم

رحت قابلته في حته اسمها شارع المدير

انا وقفت شويه علي اول الشارع مستني الحج ده

اقف 5 دقائق 10 دقائق 15 دقيقه

قلت ادخل جوه الشارع بشويه يمكن الاقيه تايه هناك او حاجه

الباشا لاقيته قاعد علي كرسي وحاطط رجل علي رجل وفرحان بالقعده اوي

انا شفته ضحكت بالامانه

المهم قعدنا مع بعض شويه وعرفت شويه حاجات منه علي البنادق

وبصراحه هو استاذ فيهم

وان شاء الله لينا طلعه قريبه اوي للصيد بالبنادق بس يارب الامور بتاعه البلد ديه تعدي علي خير

انا اتصورت صورتين معاه بس بالامانه انا كان شكلي معفن اوي

لاني كنت جاي من اللجان الشعبيه الي في المنصوره عندنا

شكلي عامل زي السيد العيسوي بتاع المنصوره

الصورتين اهي وبعتذر كمان مره شكلي وحش فيهم

بس الحمد لله رامي منور الصورتين





ماشاء الله حاجه تفرح
شكلكم جامد انتم الجوز
ahmedafefy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 03:53 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir