اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى 77
ياباشا هو الاعلان ده مستهدف فئه معينه من الشعب المصرى اللى ماتقدرش تشترى كمبيوتر غير بالامكانيات دى فى حدود 600 او 700 جنيه
لكن اعتراضى على الاعلان زى مانت قلت انو بيخاطب الناس الغلابه دول ويحسسهم ان الجهاز ده قنبله ومالوش حل فى الامكانيات بتاعته
مع اصلا الجهاز ده فى السوق مايساويش 400 حاليا بالنسبه للامكانيات المتاحه فى السوق للاجهزه الحديثه
تحياتى على موضوعك الرائع
|
عارف والله يا بااشا انه بيستهدف فئه معينه
بس لما يقول ان الجهاز المعفن ده الواحد الي ميعرفشي كتير يحس انه بيتكلم علي احدث حاجه