![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
هذا ومن واجب الاعتراف بالحق الذى هو المنهج الذى تربيت عليه طيله حياتى فانى كان يجب ان اقوم بعمل هذا الموضوع اشكر به المنتدى واعضاءه وادارته الكريمه لما كانو به سبباً بعد قدر الله وتوفيقه فى جميع الجوانب فمهما شكرت لن افى حق هذا المنتدى على وقدر الاستفاده المعلوماتيه الى جانب العلاقات الاجتماعيه الرائعه التى شرفت ان عرفتها عن طريق هذا المنتدى الذى والله ادين له بكل فضل فمهما اصبحت من نعمه وفضل سوف اذكر فى يوم من الايام عندما اسال ان الفضل يرجع لله ثم هذا المنتدى الذى ادين له بالفضل فتقبلو منى خالص تحياتى لكم اعضاء ومشرفين وإدارة كريمه ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لا محترم طول عمرك وبترد الجمايل ههههههههههههه حبيبى ياكبير انته سايبنا ورايح فين يا اسطة اصلى حاسس ان كلامك ده بسبب حاجة وهات رقم تليفون نعمة الى انته وصلتلها
__________________
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
مشرف الاقسام العامه&القسم الاسلامى
|
مش عارف ليه حاسس بحاجه غلط يا ابو عمار
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
|
في ايه يا ابو عمار
حد زعلك !!
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|
#5 |
|
قنـــاص من الدرجه الاولى
|
طول عمرك محترم يا ابو عمار
وكلامك ده يدل على انك اصيل ومعدنك طيب . مش واحد بتاع مصلحتك وناكر للجميل زى ناس احب اقول للناس اللى بتشأل اخويا وحبيبى ابو عمار مفيش اى حاجه والدنيا زى الفل الحمد لله |
|
|
|
|
|
#6 |
|
مشرف الصيد البرى والبحرى
|
الاصيل اصيل يابو عمار ياملك النضال حبيبى
__________________
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
والله يا جماعه ما فيه اى حاجه خالص بس مجرد انى كنت بتأمل فى شويه حاجات كده فى حياتى فى الفتره الاخيره لاقيت ان كل فضل انا فيه دلوقت يرجع لله سبحانه وتعالى ثم المنتدى واعضاءه وإدارته فقولت لازم اعترف بذلك امام الله وامام الجميع
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
صيــــــــاد محتـــــــــرف
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 2,659
معدل تقييم المستوى: 141 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
السلام عليكم ورحمة الله
انت انسان محترم يابو عمار محدش بيعمل اللى انت عملته ده غير المحترمين وبس ربنا يديم المحبه بينا جميعا
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا* *ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا* |
|
|
|
![]() |
|
|