![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 672
معدل تقييم المستوى: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شوف يا ليجيند .... اولا كل سنة و انت طيب...
بعد ماتنزل رمسيس .... هتركب حاجة راحة عبد المنعم رياض .... مش هتاخد اكتر من 10 دقايق ... و هتنزل عند هيلتون رمسيس ..... هتلاقي مطلع كوبري قدام الهيلتون ... تقف عنده .... و تركب اي ميكروباص رايح للعجوزة هتاخد في حدود 10 دقايق برضو .... البريتيش كونسيل بعد مستشفى الشرطة و مستشفي العجوزة ..... هتنزل من الميكروباص و تعدي الشارع ..... اتمني اكون افدتك ..... و لو عاوز توضيح اكتر عرفني ... ابو صلاح
__________________
ما تحاولش تعمل فيها ناصح مع اى شبراوي احسن لك خليك جدع .... والا استحمل اللى هيحصل لك لو مشاركتى او موضوعى عجبك ... ما تبخلش بالتقييم 3 فيديوهات لفك وتنظيف الجاكال ( فك الابرة ) http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=9671 |
|
|
|
|
|