![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
|
فعلا البروسيسور البانتيم 1 وبانتيم 2 وبعض ال وبانتيم 3 ممكن تطلع من كل بروسيسور 0.65 جرام ذهب من السنون بتاعتة
لكن فى اواخر البانتيم 3 اتبدل بنحاس نقاوة 97 %
__________________
سبحان الله وبحمده .... سبحان الله العظيم |
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اعرف ازاى تخبى السلاح | hogan | ادوات الصيد الثقيله | 66 | 13-01-15 03:45 PM |
| اول طلعه بعد تغير القاعده البلاستيك | samraghost | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 14 | 12-05-15 10:22 AM |
| حل لمشكلة البنزين | محمد ياقوت | الموضوعات العامه | 21 | 12-01-19 01:31 AM |
| ازاي اشيل البلاستيك الاخضر من الطلقه الالماني | fesal | محدثات الصوت | 21 | 11-09-16 10:20 PM |
| بندقية ضغط هواء بيتى <بيتى> | ابو الشوق | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 09-10-23 02:13 PM |