![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| عيادة المنتدى الاسعافات الاوليه واجراءات الطواريء فى حالة الاصابه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#4 |
|
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياباشا ماتقلقش البلد كلها ايديها بتترعش بقالها اكثر من سنتين ونصف من اللى بنشوفه ونسمع عنه كل يوم.
وبلاش تعود نفسك على الحبوب لأن فى الغالب ليها أضرار جانبيه. |
|
|
|
|
|