![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| عيادة المنتدى الاسعافات الاوليه واجراءات الطواريء فى حالة الاصابه. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#14 |
|
صياد قديم
|
انا عندي بقي مشكلة تانية
مش رعشة لا ، ايدي مرة واحدة تقفل علي اي حاجة مسكاها بغباء الحكاية دي بقالها فترة معايا .. وبتحصل لما اروح الجيم بعد اسبوع او اتنين من التمرين
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ |
|
|
|
|
|